Op dit adres zit nu: Brasserie Barusta

1. Henry en Harwich

Afgelopen vrijdag met mijn vrouw bij de Brasserie de Klipper wezen eten. Eerst op internet gekeken naar de recensies en vanwege de goede recensies op het net heb ik dit restaurant gekozen. We hebben helemaal geen spijt van deze keuze gehad, want het eten, de bediening en het personeel waren voortreffelijk. Ik kan het iedereen die van lekker eten houdt warm aanbevelen. Wij gaan zeker nog eens een keertje langs.

1. Simone
    Van restaurant

Beste Henry en Harwich,

Wat leuk dat u bij ons bent komen wezen eten en dat ik (Simone) u heb kunnen helpen om een keuze te maken bij wat u ging eten. De aqarium die ik had geknutseld voor mijn zoontje is goed gelukt, de kinderen hebben lekker gesmuld ervan. Het jaar is op 1 dag na om en uw vakantie zit er weer op. Wij hopen u dan ook in het nieuwe jaar weer terug te zien in ons restaurant. Bedankt voor de mooie waardering die u ons gegeven heeft.

Vriendelijke groet,

Team Brasserie de Klipper