1. Het ziet er gezellig uit, maar wat een klantonvriendelijkheid! Stugge bediening, het is nog te veel moeite om de consumpties van het dienblad te halen en voor je neer te zetten, het volle blad wordt zonder commentaar op tafel neer gezet. En helemaal absurd: als je van het toilet gebruik wil maken moet je je melden bij het personeel om de sleutel te krijgen, want de toiletten zitten op slot. Ze zitten helemaal achterin, maar stel je voor dat er een bezoeker van het winkelcentrum die geen klant is naar het toilet zou proberen te gaan! Je zal dat als personeel in de gaten moeten houden... dan kun je beter je klanten als kleuters behandelen. Wie deze regel bedacht heeft: denk nog eens goed na over wat je uit wil stralen.

1. Misschien is dit de regel om ervoor te zorgen dat betalende gasten met de billetjes op een schoon toilet kunnen zitten in plaats van op een vies ondergepoept en gepist toilet waar iedereen op kan!!!! Het is ook nooit goed. Ik erger me kapot!