Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Ik eet regelmatig bij Misato. Enerzijds omdat je er nooit hoeft te reserveren, anderzijds omdat ik de koude sushi redelijk tot goed vind smaken. Nadeel is dat de gerechten niet per ronde tegelijkertijd aan alle tafelgasten wordt uitgeserveerd. Dus soms zit de een al aan de gefrituurde garnalen, terwijl de ander moet wachten op een eenvoudige koude maguro. Dat moet anders kunnen. Waardoor het eten gezelliger wordt en er niet om de 5 minuten een serveerster een bordje of kommetje op tafel komt zetten of weghalen. Ik vind dat storend. Het is een all you can eat principe. Dus 4x5 gerechten. Ik ben nog nooit verder gekomen dan ronde 3 met maximaal 2 gerechten. Op de kaart ziet het er kleiner uit dan in werkelijkheid. Dat sommige gerechten uit standaard emmers/verpakkingen komen (zoals in zovele restaurants) neem ik op de koop toe. Het is in ieder geval grotendeels vers klaargemaakt en het smaakt beslist beter dan de kant en klaar sushi uit een supermarkt.
    De eigenaresse spreekt slecht Nederlands en kan daardoor onvriendelijk overkomen. Maar dat is ze beslist niet. De bediening kan beter, maar ik verwacht van middelbare scholieren niet al te veel. Kortom, voor Heerlense begrippen niet slecht.
    Tip: je kunt de gerechten ook telefonisch bestellen en afhalen.