1. We stonden 2 dagen op de beurs, helaas dit cafetaria pas op dag 2 ontdekt, heerlijk dat ze er nog zijn, zo'n cafetaria als dit met leuke medewerkster en dito eigenaresse. Mensen met ervaring, leuke uitstraling, meedenken, vriendelijk en passie voor het vak, doen wat je wilt, snel iets lekkers eten en als je iets vraagt, dan kan het gewoon. Complimenten voor jullie, soep zelfgemaakt, echt heerlijk zoals m'n oma ze maakte vroeger, patat lekker bord vol. Goed heet en lekkere sauzen, we waren met z'n 3tjes en iedereen had wat anders, maar allemaal vol lof en bordjes helemaal leeg gegeten. Zo jammer dat de beurs er pas over een jaar weer is... Meiden, hou vol deze kwaliteit, jullie plezier in het vak en voor het product en aandacht voor de klant. Van ons krijgen jullie bijna een tien, en ook zeker een michelin ster als jullie die van de week al niet gehad hebben! Toppertjes!