1. Duidelijk niet onze doelgroep. Ik ben hier samen met mijn vriend, we zijn allebei midden 20, op een zondag gaan eten. Hij had de halve kip Piri Piri en ik de kipfilet Piri Piri. Fijn was dat het mogelijk was om de Piri Piri als kipfilet te bestellen. Mijn vriend kreeg een paar kipkluifjes, niet eens een echte halve kip en ik kreeg echt een grote lap taai vlees. Kip was net te lang doorgebakken en de Piri Piri was naar onze mening gewoon knoflook met een beetje chili. Er zat zoveel knoflook in dat de rest van de smaken die bij Piri Piri horen niet te proeven waren. Frietjes waren wel lekker, alleen karig dat er geen enkele garnering verder bij zit. Duidelijk een budgetrestaurant voor mensen met kinderen, wij waren de enige zonder kinderen. Prima natuurlijk, maar wij gaan er niet meer heen. Het uiterlijk is naar onze smaak te oubollig en het eten niet bijzonder goed. Service wel heel goed, er werd duidelijk naar ons gecommuniceerd.

3,5