1. Wij hebben afgelopen Zondag 24 november met 3 personen bij jullie gegeten en het was super! Ambiance is fantastisch en vooral de prijs kwaliteitsverhouding is bij jullie erg goed. We hebben met zijn 2-en genoten van een 5-gangen verrassingsmenu, en de chef er zijn draai aan laten geven.
    Vooraf hertenpastrami met ingelegde paddestoeltjes, truffeldressing en poeder van eekhoorntjesbrood met gemarineerde rode ui, daarna romige schorsenerensoep met zalm en bieslook, als tussengerecht slibtongfilet met notenboter en remoulade, als hoofdgerecht hadden we succade van wildzwijn met zijn eigen jus, diverse wortelsoorten en schuim van zuurkool,leuk dat we in een bistro als deze ook dikke frietjes en salade erbij kregen geserveerd, als nagerecht een kaasplateau met notenbrood en honing. Overigens waren de wijnen ook mooi,medegenoot aan tafel heeft a la carte gegeten en was ook heerlijk allemaal, gamba's met venkel, groene asperges en sinaasappel als voorgerecht is een absolute aanrader! Wat mij het meest is bijgebleven ( om nogmaals in herhaling te vallen ) is dat de prijs kwaliteitsverhouding hier erg goed is, product is van uitstekende kwaliteit en ook de gastheer en gastvrouw( eigenaren )verstaan hun vak uitstekend, en als aanrader voor de mensen die evt willen reserveren; de bovenverdieping bij t haardje is een plek voor een avond vol gezelligheid en warmte! Kortom een zaak om zeker aan te bevelen.
    Wij vonden het een avond die ons een perfecte culinaire groet bracht en een bistro als deze op niveau komen wij graag terug!