1. Op een stille maandagmiddag, niet vooraf gepland, in Goes de lunch gebruikt. Na een blik op de terrassen aan de Grote Markt sprong Jersey eruit qua sfeer. Comfortabele terrasstoelen, verwarming en sfeerhaard. De kaart had een ruime keus en ik trakteerde mezelf op een "broodje gerookte paling met frisse salade" en een kop thee. Eerst kwam er een kop koffie, kan gebeuren. Even later mijn broodje. Een veel te hard gebakken pistolet waartussen de paling zwom in een soort oranje whiskey cocktail saus met een heel klein beetje groene garnering. Geprobeerd alles zoveel mogelijk van de saus te ontdoen, maar de smaak van de paling werd nog steeds overheerst door de nog achtergebleven saus die in het brood was getrokken. Ik weet dat smaken verschillen, maar bij het broodje garnalen stond het tenminste keurig vermeld: met cocktailsaus. Graag zeg ik zulke dingen even persoonlijk, maar de bediening heeft niet één keer gevraagd of alles naar wens was. Ook toen mijn bord met de restanten van de saus en brood werd afgeruimd werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Jammer.

5,7