1. Eric en Lisette

Zondagmiddag 24-11 wezen lunchen. Bij aankomst werden we al erg nors begroet door de bediende. We bestelden wat te eten en drinken. Het duurde al lang voordat dit kwam (ruim 30 min). En dat voor een soepje en 2 kroketten met brood. Wij gaven aan te willen betalen. Nadat hij ons het te betalen bedrag noemde en ik vroeg of ik dit mochten pinnen werd door dezelfde bediende (weer nogal nors) gezegd: "Ja, binnen." En hij liep zonder verder iets te zeggen door naar de volgende klant. Dus wij lopen zonder deze bediende naar binnen om onze rekening te betalen. Een meisje vraagt hulp van de bediende 'gooit' het bonnetje voor onze neus en wij betalen maar netjes de rekening. Zonder bedankje, tot ziens of gewoon een glimlach te hebben gekregen, lopen wij de deur uit. Ja jullie ook bedankt, maar niet tot ziens.