1. Met 8 personen hier gegeten. Vooraf hele hoge verwachting die grotendeels zijn waargemaakt. We werden zeer gastvrij ontvangen en omdat het nog rustig was kregen we een rondleiding door het restaurant. De zaak is prachtig ingericht en heel sfeervol.
    Ieder van het gezelschap koos uiteindelijk voor het 6-gangenmenu met een bijpassend halve glazen wijnarrangement. De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten heerlijk. Ook de geschonken wijnen waren heerlijk, al waren twee combinaties niet helemaal optimaal, de geschonken wijnen waren iets te zoet voor het gerecht. Afzonderlijk heerlijk, maar in combinatie minder.
    Het enige echte minpuntje vonden we de snelheid. Vooraf hadden we aangegeven dat we, wegens openbaar vervoer, uiterlijk om zo'n 23.00 uur weg wilden gaan. Dat leek ons voldoende tijd omdat we er iets over zessen waren. Achteraf bleek dat toch niet voldoende te zijn, pas na twaalf waren we klaar om te vertrekken. Meerderheid van ons gezelschap heeft dan ook uiteindelijk een taxi moeten bestellen om nog thuis te komen. Een uur per gang vonden we dan ook te ruim en we hebben meerdere momenten gehad waarop we voor ons gevoel echt aan het wachten waren. De bediening was echter zeer vriendelijk en correct dus dit ene minpuntje is ze wel weer vergeven.