Op dit adres zit nu: The Dinnerclub

1. Derk en Ilse

Wij eten al een paar jaar bijna wekelijks op vrijdag het dagmenu in Markant om het weekend in te luiden. Het is er prima voor elkaar; vriendelijk personeel, een leuke sfeer met elkaar, lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Derk neemt vaak een French Coffee na, ik een gewone koffie.
    Twee weken geleden belandde Derk op donderdag in het ziekenhuis. De dinsdag erna was hij er weer goed bij en vond dat hij wel weer naar Markant kon voor het dagmenu. Nou nee, dat leek me niet verstandig. Een geweldige ervaring volgde: ik mocht van Markant 2 dagmenuutjes meenemen naar het ziekenhuis (mandje stokbrood erbij? Ja hoor) waar een gedekte tafel stond door de verpleging geregeld. Derk heeft het er nu nog over. We hebben samen zo lekker gegeten! Alles op! Op dit moment is het nog lastig voor Derk om bij Markant te komen. Zo gauw dit lukt zijn we weer van de partij! Dank mensen van Markant! En zoals Derk al snel zei: "en de French Coffee dan?" Ook die halen we op!
    Groetjes,
    Derk en Ilse

Vorige recensies van Derk en Ilse

• Derk en Ilse

Wij eten hier zo goed als wekelijks. We zijn in het voorjaar van 2010 op het terras begonnen en daar zitten we nu, in 2011 ook weer. We eten vaak het dagmenu, altijd goed. Fijn dat je ook mag bijbestellen. Ook het andere aanbod is prima, wisselende kaart. Prijs kwaliteit prima! Vriendelijk personeel, goede service, een gevarieerd aanbod en de French Coffee is uitstekend!