1. Op 13 november j.l. zijn we dit keer met zijn 2-en gaan eten bij De Engel. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld en hebben met volle teugen genoten van een culinair avontuur tijdens de restaurant 10daagse. Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met heerlijk brood, gevolgd door een 2-tal heerlijke amuses. Zoals gebruikelijk kregen we 5 gangen i.p.v. 3. De 1e gang bestond uit licht gerookte kalfsmuis met een bitterbal van tonijn, lekker mals vlees en een heerlijke bitterbal. De 2e gang bestond uit een lekkere wildbouillon met bundelzwam vergezeld door een rilette van konijn en mispelmarmelade. Daarna kregen we heerlijk gebakken tongschar met gebakken polenta en oerbiet. Het volgende gerecht bestond uit haasmedaillon van Gelders wild zwijn met gesmoord wangetje en kweepeer, een heerlijke combinatie, erg smaakvol. Als dessert een overheerlijke combinatie van druiven, die rond het restaurant groeien. Alle gerechten waren weer bijzonder prachtig opgemaakt op de borden. Als afsluiting koffie met heerlijke zoetigheden, als laatste compliment uit de keuken. De bijpassende wijnen waren over het algemeen een goede keus. Zoals altijd was de service weer tot in de puntjes verzorgd. Een hele leuke en ontspannen avond gehad!