in Maastricht

Grand Café D'n Ingel... voor een Duvels goede beleving..

1. Zomaar binnengewandeld, naar aanleiding van recenties op het internet. Kregen na wat gemopper een tafel midden in het restaurant in de doorgang. Niet heel prettig maar we hadden niet reserveerd, dus daar klaag je dan niet over.

Voorgerecht was er binnen 15 minuten. Prima eten. Daarna een uur en een kwartier gewacht en vervolgens medewerker gevraagd hoe lang het nog zou duren. Hij zou gaan kijken en is vervolgens nooit teruggekomen. Het personeel werd naar mate de avond vorderde steeds chaotischer. Na anderhalf uur wachten nogmaals gevraagd en toen kwam na 10 minuten eindelijk het hoofdgerecht. Kennelijk waren ze ons vergeten, maar dat is ons nooit verteld. Mensen die een uur na ons binnenkwamen hadden hun eten al op voordat wij ons gerecht kregen.

De frites waren rauw en koud van binnen en de beloofde mayonaise werd niet gebracht. Het vlees was prima, de saus was veel te scherp.
    Mijn vriendin had een prima wild-maaltijd.

Direct na het eten de rekening gevraagd en toen kwam 'onze' serveerster, die we al 2 uur niet meer hadden gezien, met de opmerking dat ze begreep dat het niet helemaal vlekkeloos was verlopen en ze had ons de drankjes (2 cola, 2 wijn -> omdat we niet geholpen werden was er ook geen gelegenheid om te bestellen) van de rekening gehaald. Er werd ons verder geen koffie oid aangeboden.

De niet-gekregen mayonaise stond wel op de rekening. (heb er zelf niet meer om gevraagd omdat de frites toch rauw waren en ik heb meegegeten met de aardappelkroketjes van mijn vriendin)

Voor ons in elk geval een reden om hier niet terug te keren. Iedereen kan een foutje maken, er gaat wel eens iets mis, maar vooral het gebrek aan communicatie naar de klant was zeer vervelend.

5,1