1. Kees.Borst

Je laat je leiden door een goed uitziend terras. Dan bekomt je de schrik wanneer je iets te eten bestelt. Een half rauwe sate krijg je voorgezet. Wanneer je vervolgens zegt dat het niet te eten is zegt ze vrolijk dat zij en de kok een hap hebben genomen en alles oke was. Vervolgens vraagt ze hoe je wilt betalen! Gewoon betaald en nooit meer terug komen!

2,5

1. Beste Kees, ik hoop dat je voortaan dit even met het management opneemt voordat je dit ongefundeerde verhaal op internet zet. Helaas van uw kant alleen te lezen. Wij zijn hier ook geweest en uw ervaring zal een opeenstapeling van ongelukkige momneten zijn geweest. Weet zeker dat als u contact met ze opneemt het anders kan worden opgelost.
    Mvg van een restaurant eigenaar die dit toevallig voorbij zag komen.

2. Nou, toevallig heb ik een aantal maanden hetzelfde aan de hand gehad en kan ik dat satehverhaal alleen maar bevestigen...