1. Jo 879 punten

Ze krijgen "slechts" een 9 omdat ik anders nooit meer een beter cijfer kan geven.

Ik heb hier gegeten en moet zeggen dat dit toch wel voor mij het beste buffet van dit moment is en ik heb ervaring met buffetten.
    Je wordt hier echt vriendelijk begroet door de medewerkers en aan sfeer is van alles gedaan en dat zie je al als je het terrein oprijd.

Het eten is duidelijk van een goede kwaliteit en de warme groente is nog knapperig.
    Aan de gerechten wordt goed aandacht besteed en dat laat in de meeste buffet restaurants vaak te wensen over.

De ijsgrot is erg leuk maar wat nog veel belangrijker is ze hebben daar ijs van het merk pelleboer en dat is toch duidelijk van betere kwaliteit en smaak, helaas heb ik niet alles kunnen proberen omdat ik bij het warme buffet al over de top was gegaan.

Het restaurant ligt een beetje achteraf en was zelfs met de navigatie moeilijk te vinden, volgens mij lag het aan een doodlopende weg en dan geheel aan het eind.

Ik zal dit Buffetrestaurant zeker binnenkort nogmaals bezoeken en gaan genieten.