1. Grand Café Gallery in Helden-Panningen heeft gisteren onze stoudste verwachtingen overtroffen! Met zijn allen hebben wij hier voortreffelijk gegeten:
    Een proeverij van wild, bestaande uit gerookte eendenborst, wild zwijn, een huisgemaakte wildbitterbal en een mini-wildbouillon. Verder: pittge mihoen van de chef met gekruid gehakt, oosterse roerbakgroenten en een gebakken spiegelei, atjar en kroepoek; sies van varkenshaas saté met kroepoek en geakkenmini krieltjes, vegetarische ravioli met gebakken champignons, uien en paprika met roomsaus en kaas overbakken.Het geheelo werd begeleidt door overheerlijke witte en rode wijen en echt "plat" water uit flesjes. Tenslotte werd het geheel gecompleteerd door prima cappucino's, koffie en een coupe cerise en een prima dame blanche! Vermeldenswaard zijn tenslotte de uiterst vriendelijke en attente bedienende medewerkers: niets was teveel gevraagd en men bleef rustig en voorkomend in handelen en doen. Wij komen hier zeker nog eens terug.