1. In het verleden hebben we hier regelmatig gegeten. Maar doordat we wat minder goede ervaringen hadden hebben we dit restaurant een tijdje niet meer bezocht. We hoorden dat er een nieuwe eigenaar was en hebben besloten hier toch maar weer eens te gaan eten.
    Prettig is dat er nu, als aanvulling op de standaard-menukaart, ook een weekschotel te bestellen is.
    De verzorging van het vlees was dit keer een stuk beter. Ook de friet was nu in orde. De bijgeleverde groente (bakje sla met dressing) was echter van een minder goed niveau: een wat slappe mix van 'van alles en nog wat'.
    De bediening is vriendelijk maar ook wel chaotisch te noemen.
    Als we afsluiten met koffie worden we verrast doordat er naast de kop koffie een likeurtje en een bonbon geserveerd wordt. Dat is zonder meer klantvriendelijk.
    Kortom: dit is en blijft een levendig restaurant bij een winkelcentrum waar je een eenvoudige lunch of maaltijd van voldoende niveau kunt krijgen.
    De prijs zou daarbij, wat ons betreft, wel iets lager mogen zijn.

6,5

Vorige recensies van Peter

• Leuk restaurant. Gezellige omgeving.
    Hebben dit restaurant diverse keren bezocht voorafgaand aan een bezoekje aan theater de Schalm.
    Altijd als prettig ervaren.
    De laatste keren viel ons echter op dat de kwaliteit van het eten steeds minder werd. Fletse salade, matige kwaliteit friet..
    Zelfs nadat we dit (bij ons laatste bezoek) vooraf meldden, merkten we geen verbetering in de kwaliteit.
    En dat was zonder meer een gemiste kans voor het restaurant. Jammer.

5,9