Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Bij de Pastorij

1. Amber Franzen en Alex Verhorevoort

Gisterenavond door vrienden uitgenodigd die al eerder bij Rosario gegeten hadden en wederom was het weer prima. Zoals we eigenlijk gewend zijn gedurende de laatste 6 jaar dat we Rosario regelmatig bezoeken. En in die 6 jaar hebben we zowat alles van de menukaart gegeten en steeds tot tevredenheid.

Wij weten niet beter dan dat Rosario kwaliteitsproducten gebruikt en hun wijnen zijn steeds van prima kwaliteit. Rosario heeft dan wel geen Hilton uitstraling maar hun ambiance is wel van eenvoud en eerlijk. De prijzen voor het eten zijn ook eerlijk.

Omdat wij op verschillende locaties in de wereld gewoond en gewerkt hebben en vreemde keukens op prijs stellen vragen we de eigenaar ( van origine uit Syrië) wel eens of hij specifiek Syrisch voor ons wil koken en dat heeft hij al 2 keer gedaan tegen betaalbare prijzen. Met de kerst komt onze zoon over uit Engeland en dan zijn we van plan het kerstdiner bij Rosario te gaan gebruiken.

Overtuig uzelf om te zien welke recensies het dichtst bij de waarheid liggen.