Op dit adres zit nu: De Buurvrouw

1. Ik ben afgelopen vrijdag met mijn vriendin wezen eten bij High Five. Allereerst valt de warme stijl van het restaurant ons op. Leuk ingericht, warme aankleding. We voelden ons direct thuis.

Vooraf hebben we gekozen voor de mosterdsoep met friese droge worst. Deze is ons prima bevallen, de smaak is volmaakt en de hoeveelheid perfect. Overigens ook een leuk detail dat deze met friese droge worst erin word geserveerd.

Als hoofdgerecht heb ik zelf gekozen voor de spareribs (zoet of pittig), mijn vriendin ging voor de mixed-grill. De spareribs (in mijn geval zoet) waren overheerlijk en niet ´te´ gekruid. Ze waren goed gebakken, waardoor je er weinig werk van hebt. Het vlees heb je zo in je mond.
    Mijn vriendin verkeek zich (in positieve zin) bij de mixed-grill nogal op de hoeveelheid aan verschillende vleessoorten, deze vulden bijzonder goed. Daarnaast ook nog aardappelen, patat en salade, en een ruime keuze aan verschillende sauzen.

Het personeel is vriendelijk (keurig begroeten en duidelijk bedienen) en daarnaast ook nog zeer attent/alert.

Al met al, heerlijk eten en drinken (Hertog Jan op de tap). Ruime hoeveelheid en goed betaalbaar.

Wij zeggen: Tot snel High Five! En bedankt voor de geslaagde avond!