1. Voor 't eerst hier geprobeerd met een Social Deal voucher. We hadden een klein vooroordeel n.a.v. een etentje bij een ander Afrikaans restaurant eind vorig jaar.

Dit was helemaal anders. Injira versgebakken en warm, gerechten werden opgediend op een echt emaille-bord ipv op een metalen/aluminium schaal.
    En de gerechten waren heerlijk bereid (lams, rund en kip), vooral de eigengemaakte tomatensaus was goed.
    Als extraatje van de reguliere kaart een eenvoudige fetasalade besteld, lekker en royaal.
    Bananenbier was ook heerlijk fris en zoet.

Toilet was ook schoon; wel mag de vriendelijke bediening letten op 't tijdig afruimen van de tafel.
    Ook genoeg mogelijkheden/kansen voor 'upselling': wij vroegen er zelf om, maar geef ook gasten, die voor 't eerst met een voucher komen, de reguliere menukaart, zodat ze eventueel iets extra's regulier bij kunnen bestellen (soep, salade etc). Wat dat betref kan 't iets minder bescheiden.
    En als gasten leeg glas hebben, gewoon vragen of ze nog iets anders willen drinken. Jullie moeten ook gewoon geld verdienen.

Kijkend naar de reguliere menukaart, ideaal om voor weinig lekker te eten; zeker een plek om terug te komen en de reguliere kaart uit te proberen.
    De eigenaar/kok vroeg vanuit de keuken of 't gesmaakt had, wat ik met een 'volmondige' hoofdknik beantwoordde.
    Lijkt me vriendelijke vent.