1. Gisteravond hebben wij via Groupon een surf & turf menu besteld. Blij verrast over de nieuwe stijl/interieur van Bavoort. Wij kozen direct voor het hoofdgerecht. Er werd een broodmandje gebracht 2 seconde voor het hoofdgerecht, kan gebeuren. Ik had voor het eerst kreeft dus wist niet wat ik mocht verwachten. Een klein gedeelte lag op je bord onder de kreeftschil en een ander gedeelte moet je zelf uit een poot halen. 1 minuut nadat het gerecht geserveerd was vroeg iemand van de bediening of het naar wens was. Ja gaven wij aan, het zag er goed uit. Mijn vriend begon eerst met de poot. Toen hij de schil omdraaide zat daar niks onder. Ik zag het ook. Wij zeggen niet snel ergens wat van maar je betaald voor surf & turf dus toch even iemand erbij geroepen. Hij ging het even met de chef bespreken. Iets later komt hij onze (beide) borden halen en gaan ze mee naar de chef. Ik zie vanaf mijn tafel (er zijn ramen naar de keuken) de chef al wilde gebaren maken. 5 min later komen de borden terug waar dus half aangegeten biefstuk op lag met de boodschap dat de chef het er niet mee eens was. Volgens hem lag het er wel op. Daar konden wij het mee doen. Er werd nog aan toegevoegd dat ze hadden gevraagd of het naar wens was en wij hadden dit bevestigd. Wij ontvingen wel een excuses van de bediening voor deze gang van zaken. De manager bleek niet aanwezig dus de chef was het hoogste aanspreekpunt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, je betaald ergens voor en krijgt het niet en dan wordt je nog uitgemaakt voor "leugenaar" want daar komt het op neer. 10 minuten later wordt ons zeeduivel aangeboden maar wordt er gezegd 'kreeft krijgen we niet meer'. Voor ons is het klaar. We rekenen onze wijn af en verlaten zeer teleurgesteld dit restaurant.