1. Wij zijn net terug van de Tiroler en komen hier ook regelmatig en gaan ook graag regelmatig terug met of zonder deal! Heerlijk gegeten, bijzonder goede sfeer en heerlijke, eerlijke service. Ook de bezorgservice waar we ook gebruik van maken van de Tiroler, is ook netjes op tijd en het eten nog heerlijk warm. Gewoon geweldig. Bij de Tiroler word het eten niet even snel in elkaar geflanst maar met zorg en passie bereid. Wanneer we ook komen en wat we ook bestellen, het is altijd heerlijk! Mensen die snelle zooi willen hebben wat binnen 3 minuten klaar is, hebben bij de Tiroler niets te zoeken. Mensen die van lekker eten houden en van sfeer en gezelligheid, die kunnen dit allemaal gewoon vinden bij de Tiroler. Prijs/kwaliteit verhouding is eigenlijk gewoon nog te goedkoop. Alles verdiend gewoon een dikke 10!

Groetjes de Jong.