Op dit adres zit nu: Alexandros

1. Kom binnen, denk ik in het oude restaurant Athene te komen. Helemaal fout, restaurant helemaal veranderd ook van eigenaar. Krijg een tafel aan de zijkant van het restaurant. Gelijk een ouzo en de kaarten. We zijn met z'n vieren. Hoor van een van de serveersters dat er een 3- gangen menu voor €25 is waar wij dan gebruik kunnen maken. Van de hele kaart? Ja van de hele kaart, dus alle voor, hoofd en nagerechten. Na 5 minuten in de kaart te hebben gekeken met mijn gezelschap gingen we voor het 3 gangen menu voor €25 pp. We namen allemaal wat anders, wat een goed menu zeg. We waren aan het eind met z'n vieren helemaal rond. Je kon ons zo wegrollen. Maar nu ook de bediening, wat een lieve en aardige mensen, vooral die stevige gastheer gezellig af en toe hoppa! En ook een gezellige babbel, hoor ook dat hij een zaak in Almere heeft, ben blij dat hij bij ons in Apeldoorn het Griekse eten weer op de kaart zet. Ga zo door Wally en team Pallas Athene, tot de volgende keer. Mvg Gerrit

Vorige recensies van Gerrit

• Ben naar een lange tijd weer Grieks gaan eten in Apeldoorn, wist niet of ik het moest doen maar op aanraden van mijn lieve buren maar gedaan. En wat een verrassing was het, wist niet dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen.
    Eten was echt sappig en goed gekruid bediening was aardig lief en gezellig en liepen niet in die korte rokjes zoals in andere restaurants.
    Bedankt voor de gezellige avond Wally.