Op dit adres zit nu: Domino's

1. Een etentje met vaderdag, maar wat een ramp!

Het restaurant staat goed bekend maar van die reputatie is niets overgebleven.

Met 8 personen (waarvan 2 kinderen) bestelde er 4 een voorgerecht en allen een hoofdgerecht. Na een uur hadden we nog geen eten. We bestelde toen maar een 2e drankje (erg slecht dat je daar zelf na een uur om moet vragen). Het bleek dat ons 'bonnetje' was vergeten, dan kan natuurlijk gebeuren.

Een half uur later kwam dan uiteindelijk het....hoofdgerecht. De voorgerechten waren ze helemaal vergeten. We hebben de voorgerechten maar laten zitten (na 1,5 uur hadden we echt zin in iets te eten).

Helaas bleek dat het hoofdgerecht van 1 van de kinderen ook was vergeten. Bij de vleespiezen waren de sauzen vergeten en toen we daar naar vroegen werd er verteld dat de spiezen zonder saus worden geserveerd. In de menukaart staat echter dat er wel sauzen bij zitten. Als bijgerecht was er 1 miniscuul schaaltje frites en aardappels; de rest was vergeten en werd alsnog (later) gebracht.

Omdat al zoveel was vergeten kregen we wel een drankje van het huis aangeboden. Toen dit gratis drankje was opgenomen werd het echter nooit geserveerd.

Een nagerecht durfde we niet aan dus hielden we het bij koffie, thee en 2 kinderijsjes. Ook dit duurde weer ruim een half uur voordat het werd geserveerd.

Bij het afrekenen kregen we nog wel excuses en een dinerbon van 20,00 waarvan ik zeker weet dat die nooit ingewisseld gaat worden.

Het eten was overigens 'redelijk'. Eenvoudig niets bijzonders.

Service was uiterst slecht. Niet onvriendelijk maar als je liegt over wat er wel of niet bij hoort omdat je al zoveel bent vergeten sla je de plank echt mis. Jammer!

4,7