1. Loes Groot

Een uitstekend restaurant. Een van de weinige waar er nog een heerlijke schaal groente, gebakken aardappels, frietjes en salade als garnituur standaard (zonder extra kosten) erbij worden geserveerd. De gerechten zelf smaken evenals uitstekend. De sfeer is gezellig en huiselijk. Lekker ouderwets zoals we dat bijna nergens meer zien. Een echte openhaard is ook aanwezig waar je lekker een borrel kunt doen. De bediening is vriendelijk en je ziet dat ze allemaal hart voor de zaak hebben. Allemaal lopen ze met veel plezier en een glimlach rond. Voor de rokers is een sfeervolle en verwarmde rookruimte aanwezig. De toiletten zijn schoon en netjes. Al met al is dit echt een top restaurant en ik zou zo geen minpunten kunnen bedenken. Ik heb in meerdere restaurants binnen de omgeving gegeten, maar het Hof van Schoorl was verreweg het beste! Zolang je geen luxueus restaurant verwacht, zal dit restaurant echt aan alle je wensen voldoen. Aanrader dus!