1. Mw. H. van Straalen

Zeer slechte ervaring: kwam daar met mijn kinderen en kleinkinderen om een patatje met iets erbij te eten. Waren in totaal 4 volwassenen en twee kleine kinderen. Ik wilde bestellen aan de toonbank, er werd gesommeerd te gaan zitten en er zou iemand de bestelling opnemen. Wij wilde gewoon een bakje patat. Er werd ons niet gezegd dat als je ging zitten je een bord geserveerd kreeg met daarop het kroketje en een bakje met patat met een paar slablaadjes erbij. De allerkleinste had alleen een kroketje in een plastic bakje. Ik mocht het volgende bedrag betalen; 34,00 euro. Ik heb daarop gereageerd en kreeg te horen dat ze een Petit restaurant waren en je dan meer moest betalen als je ging zitten. Ik heb betaald voor een patatje en kroketje of kaassoufle, ik zat dubbelgevouwen op een krukje. Eigenaar hierover aangesproken, krijg nu het geld terug van de allerkleinste die alleen een kroketje had waar ik 5,55 voor heb betaald. Dat noemt zich een petit restaurant, terwijl dit nergens aangegeven staat. Wel als smikkel bar en snackbar.

1,2