1. Gereserveerd voor 2 personen bij dit restaurant. We werden echt in een hoek bij een klein tafeltje gezet en toen we om een andere tafel vroegen hadden we geen geluk, want het restaurant scheen vol te zitten (andere mensen zaten met z'n tweetjes aan grotere tafels en een half uur na aankomst werd er 1 persoon aan een tafel voor 4 personen gezet). Vreemd. De eigenaresse zei volgende keer beter, jammer voor nu. Niet bepaald vriendelijk, misschien kan ze de drukte niet aan.. Het eten kan stukken beter. We hadden kogelbiefstuk besteld, maar dit was zeker weten in de verste verte geen biefstuk, laat staan kogel. En de smaak was niet lekker. Na een paar happen hoefde ik niet meer, gelukkig was de soep wel lekker, want anders had ik echt nog honger gehad. En dat voor 70 euro voor 2 personen, zonder nagerecht. Mischien had ik het verkeerde gerecht besteld, ik raad iedereen aan de ''biefstuk'' over te slaan, want ik vond het echt zonde van mijn geld. De biefstukgerechten zijn nl. 19,95 per portie en niet te eten.

4,7