1. Y. de Vries

Gisteravond met zijn zevenen hier heerlijk gegeten. Restaurant is veranderd in kleine kamers. Wat dus niet massaal aan doet . Wij begonnen om 20.00 met eten maar alles was volop aanwezig. Je hoeft niet te wachten bij de bakplaat, dat is opgelost door een knijper met je tafel nummer. Wat inhoud dat je gezellig aan je eigen tafel kan zitten wachten en niet je tijd verdoet met wachten in de rij. En dat wordt dan keurig gebracht aan je tafel zodat je gelijk met zijn allen zit te eten. Dat vind ik meestal een minpunt bij een buffet restaurant, als je met een groep gaat de één staat nog te wachten en de ander gaat al eten omdat het anders koud is. Frisdranken mag je net zoveel pakken als je wil. Alcohol mag je 3x. Koffie, thee, alles is inclusief. Geen verrassingen, je weet precies wat je kwijt bent. Voor de zaterdag is dat 27 euro. Doordeweeks is het iets goedkoper.