1. We hadden een bon van vakantieveilingen, kinderen eten gratis mee tot 10 jaar. Blijkbaar werden de mensen van vakantieveilingen in 1 hoek van het restaurant bij elkaar gedrukt. Onze kids zijn 9 en 6. We bestelden franse uiensoep. Jakkes! Niet veel smaak aan en zeker geen uiensoep te noemen! Voorgerecht werd op tijd geserveerd. Hoofdgerecht (we hadden beide schnitzel met champigonsaus). Mijn man heeft een stuk laten liggen omdat het bedorven leek te smaken. Onze kinderen kregen welgeteld ongeveer 15 frietjes met een frikandel. Onze oudste had echt nog honger! Op de menukaart staat dat hoofdgerechten met 3 warme groenten worden geserveerd. We kregen 3 witlofblaadjes, 1 champignon en aardappelquiche (is geen groente!) en schaaltje rauwkost.
    Na hoofdgerecht moesten we heel lang wachten tot er afgeruimd werd. Moesten zelf vragen om wat te drinken en toen we het drinken af moesten rekenen, hadden ze ook nog 1 euro op de rekening gezet voor de mayonaise! (klein schaaltje). Hoe durven ze! Wij komen hier nooit weer!

1,1