1. W. van Dijk

Communicatie slecht, of je gewone maaltijden kan bestellen hoor je niet. Bediening traag. Duurde erg lang voordat de maaltijd gereed was, waardoor kinderen zich gingen vervelen en de ouderen zich maar met de kinderen in de kinderhoek gingen computeren zo lang duurde het voordat er enige hapjes op tafel kwamen.
    Ruimte was koud, moesten gaan vragen of het wat warmer kon andere gasten klachten er ook over. Prijs (28 euro pp) veelte duur en zeer kleine hoeveelheden. Een normale eter moet daarna nog naar de patattent om zijn honger te stillen. Ik kom er nooit meer. Echt geen aanrader!

1. Beste meneer/mevrouw van Dijk,

graag zou ik willen reageren op uw ervaring bij Tong Ah. Wat betreft de koude ruimte, maakt u inderdaad een punt. We hadden er beter op moeten letten, zeker gezien we de koude dagen weer tegemoet komen. Onze excuses hiervoor. De lange wachttijd is ook niet de bedoeling. Op die avond was het erg druk, waardoor we helaas meer tijd nodig hadden. Onze excuses voor het ongemak.

Zoals beschreven in onze menukaart, kunt u a la carte of de shared-dining menu bestellen. Met een normale maaltijd refereert u naar een grote portie. Onze nieuwe kaart bestaat inderdaad uit kleinere gerechten. Met twee a drie porties van hetzelfde gerecht komt u op hetzelfde neer, zowel qua portie als qua prijs.
    U heeft gekozen voor de shared-dining menu. Zes verschillende gerechten voor 22,50 euro, dat betekent 3,75 euro gemiddeld voor 1 gerecht. De shared-dining menu is qua portionering genoeg voor een gemiddeld persoon, zoals ervaren door een overgroot deel van onze gasten. Natuurlijk verschilt de eetlust per persoon. Voor u was het niet voldoende. Ik begrijp dat dit gevoel in combinatie met een te lange wachttijd en ongewenste temperatuur niet optimaal is geweest. Mocht u ons nog een kans geven, dan zullen we u zeker ons beste kant laten zien!