Op dit adres zit nu: Moeke

1. Afgelopen woensdag hier met z'n tweeen gegeten, omdat onze eerste keuze gesloten was. Wij namen plaats in het bistrogedeelte "De Adjudant", na al meerdere malen in het restaurant te hebben gegeten. Het duurde vrij lang voordat we een menukaart kregen. De keuze op de kaart was redelijk gevarieerd. Als voorgerecht koos mijn partner voor de carpaccio en ik voor de vitello. De carpaccio was prima, het kalfsvlees van de vitello was ook oké, maar de presentatie matig (ik miste bv. de tonijnmayonaise, althans het was misschien te weinig om te zien of te proeven). Dan de hoofdgerechten; mijn partner ging voor de Hollandse biefstuk stroganoff, ik gewoon saté met huisgemaakte kroepoek en atjar. Bij het hoofdgerecht werden 2 glazen wijn besteld. De biefstuk was redelijk, de saus matig. De sate veel te droog gebakken, huisgemaakte kroepoek kunnen ze beter vervangen door een zak conimex. (ga voor een eurootje meer eens naar stadscafe Oscar) Bij de gerechten (ook al huisgemaakte) frites (niet lekker!!) en wat gemengde salade. Is het nou zo moeilijk om salade op een lekkere manier aan te maken??
    De bestelde wijn kwam pas halverwege het hoofdgerecht met excuses, dat wel. Gelukkig hadden we nog geen dessert besteld. Hier gaan we dus niet meer heen. Ik hoop ook niet dat deze kwaliteit overslaat naar het restaurantgedeelte.

5,7