1. Op 24 Oktober een gezellige avond moeten krijgen bij DE TIROLER in Geleen.
    Via Social Deal 5 vouchers aangekocht.
    Plaats gereserveerd en kenbaar gemaakt dat dit via Social Deal was.

Eenmaal aangekomen werden wij in het achterste hoekje van het restaurant geplaatst direct bij de deur van het toilet, en de ingang van de keuken.

De aroma van het toilet kwam ons al tegemoet.
    De serveerster vroeg als eerste of wij via Social deals kwamen.
    ( Dit heeft blijkbaar als gevolg dat de alarmbellen gaan rinkelen bij de TIROLER, want dan krijg je als eerste een menukaart speciaal voor klanten die via Social Deals hebben gereserveerd)

Haarfijn wordt er uitgelegd hoe de regels dan zijn.
    Alle afwijkingen t.o.v. de Medium Schnitzels worden afgestraft met een toelage die je dan alsnog moet betalen.
    Het zijn totaal uitgeklede schnitzels die voor Social Deals in aanmerking komen.
    Men gaat er van uit dat men voor de M versie gaat.

Het geringste wat je erbij wilt nemen wordt direct afgestraft met een toelage van minimaal € 1,75 tot € 7,75.

Zo durft men voor een XXL maar liefst € 7.75 extra in rekening te brengen. (Zie bijlage Foto voor de XXL) Plus nog een toeslag van € 2.75. Dus de XXL werd extra belast met een bedrag van € 10,50.

Voor de L uitvoering wordt dan € 5.25 extra in rekening gebracht.

Met 5 personen hebben wij aan toeslagen € 35,25 moeten bijbetalen zonder de drankjes en de mayo (a € 0.65 per staafje.)

Uiteindelijk ben ik van mening dat als men daar gaat eten, doe dit dan niet via Social Deals, Want je wordt genaaid waar je bij staat.

In eerste instantie dachten wij, Het lijkt een gezellige kleine eetgelegenheid, Maar de kwaliteit is ver te zoeken.
    Veel te veel zwarte peper op de Schnitzels. En dan ook nog niet goed verdeeld over de schnitzel.
    De temperatuur van de schnitzel was ook al niet optimaal.

Men is heel karig met de frietjes en de salade die erbij geserveerd wordt.

Dan ook nog dat er maar 1 jonge dame aan het werk is bij een volle bezetting van de tafels.

Dus oppassen geblazen, Dit lijkt wel OPLICHTING.

2,6