1. De afgelopen 2 weken ben ik 3 keer in het afhaalgedeelte geweest. Zo jammer dat het er nog steeds zo slordig en smoezelig uitziet allemaal. Het is een pracht locatie voor een cafetaria, maar alles speelt zich af in het restaurantgedeelte, waardoor het snackbargedeelte een beetje in het verdomhoekje is geraakt. Desondanks wordt je door het personeel vriendelijk geholpen. De bestellingen zijn snel klaar en ook aan de kwaliteit mankeert niks.
    Ik vind het erg netjes dat er gewerkt wordt met timers, waardoor je in principe nooit een aangebrande snack mee krijgt.

Vorige recensies van Esperanza!

• Nu eens in het voorste deel van de Vijverhof gegeten, met 4 van mijn cliënten.
    We werden snel en vriendelijk geholpen en ook stond alles, ondanks dat het in totaal 4 heel verschillende dingen waren, erg vlot op tafel.
    Mijn cliënten hebben heerlijk gegeten, getuige het feit dat de borden snel leeg waren. Ikzelf had saté van de haas, maar die vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen. Het vlees had een vreemde bijsmaak. Zelf heb ik dit wel eens als het vlees uit de vriezer komt, dus daar kun je niet zoveel aan doen. Wel jammer, want ik had me er erg op verheugd. Het vlees was overigens wel lekker mals.
    Het personeel deed hun best om leuk met mijn cliënten om te gaan. Geen makkelijke opgave als je nauwelijks met deze doelgroep te maken krijgt.
    Als ik nog 1 tip mag geven; als mensen uitgegegeten zijn, haal dan de borden van tafel. :)

• De oude eigenaars: Wendy en Johan hebben hun zaak overgedaan aan nieuwe eigenaars. Eveneens Aziatische mensen met een echte horeca-instelling. Het is nog steeds de oude Vijverhof, maar met nieuwe gezichten. Aan de kaart en kwaliteit van de gerechten is weinig veranderd, net als de inrichting. De laatste mag misschien wel een klein beetje opgeknapt worden. Bij binnenkomst van het afhaalgedeelte meteen al een kapotgetrokken bankje zien, zet je als klant wel aan het denken. Net als de kapotte kauwgomballenautomaat en een glazen deur met de nodige stukgetrokken stickers erop.