1. Zij hebben ook een snackbar.

Ook daar is het niet al te best meer. Kwaliteit van alles is veel beter geweest.

Personeel verstaat je amper en je krijgt er nog geen lachje van.

Ik en met mij zijn er al heel veel anderen die er niet meer naar toe willen.

Vorige recensies van trudie

• Ze hebben ook een snackbar. Ook daar holt de service en kwaliteit achteruit.

Het personeel verstaat je niet en ze doen er ook geen moeite voor om een beetje klantvriendelijk te zijn. Ze nemen je bestelling op en gaan met de rug naar je toe staan en gaan met elkaar in het chinees staan praten totdat je bestelling klaar is.

• Ze hebben ook een snackbar. Ook daar holt de service en kwaliteit achteruit.

• Op 07-06-2009 mihoen met kip gehaald. Er zat bijna geen groenten in en de de kip was niet om aan te zien. Hele grote stukken met het vel er nog omheen. Moest spontaan kokhalzen bij de aanblik alleen al.

Voorheen was het wel goed, maar de laatste tijd holt de kwaliteit achteruit.