1. Restaurant is groot. Prijs (met non-alcoholische drankjes inbegrepen) is zeer redelijk voor een wok-fondue-buffet restaurant en geen 2 of 3 uur tijdslimiet. Goede indruk, kon fijn rondlopen om alles te bekijken, voordat ik een bord pakte en mijn keuze maakte. Goede indruk. Tweede ronde besloot ik om bepaalde (rauwe) dingen te bestellen die de koks voor mijn neus gingen klaarmaken. Tempura en langwerpige gevulde rundvlees rolletjes. Het duurde vrij lang, doordat er één mannelijke kok stond die beide dingen aan het bereiden was. Zijn mond stond echter niet stil en bleef maar doorpraten. Als het drukker zou worden, dan zou hij geen tempura voor ons maken als wij dit zouden bestellen. Hij bereid dan alleen nog de gevulde rundvlees rolletjes voor. Goede indruk was verdwenen. Wij voelden ons niet op ons gemak om weer de twee gerechten te bestellen. Drinken duurde gemiddeld lang, verschilde per keer door verschillende obers voor onze tafel. Moesten meerdere malen drinken bestellen, omdat ze het waren vergeten.

Samenvattend: redelijke prijs, eten ok, sfeer ok (soms wat luidruchtig), service (bovenstaande spreekt voor zich)

6,3