in Lochem

"Good Food, Good Mood, Good Price", daar staan wij voor !

1. Vanavond hier weer heerlijk gegeten. Ondanks dat het heel druk was, hoefden we niet lang te wachten tot we ons eten kregen. Heel smakelijke Roodbaars en een werkelijk verrukkelijk wild zwijn potje.
    Verder uitermate vriendelijke en attente bediening. Echt een aanrader en wij, we komen snel weer.

Vorige recensies van Elly Verbaan

• Vandaag voor de 5de keer gegeten. Voor de verandering eens een plate genomen. Echt een aanrader. Geweldig goed. Leuke vriendelijke en attentente bediening en een heel goede prijs. Een aanrader dus.

• Vandaag weer eens bij Merlot gegeten. Het was weer helemaal goed. Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening. Echt gezellig om daar vaak terug te gaan

• Het lijkt wat overdreven om overal 5 sterren voor te geven. Maar het eten was heerlijk, de wijn was heel goed en tenminste niet zo'n klein glaasje. We zaten lekker buiten onder een parasol, de bediening was heel vriendelijk en professioineel en de prijs/kwaliteit uitstekend.
    Dus, wij komen heel gauw terug.

• We zijn hier vanavond voor het eerst geweest, maar zeker niet voor het laatst. Vriendelijke bediening. En het eten: In één woord geweldig. Er is niets waar ik ook maar enige aanmerking op kan maken. De wijn was heerlijk. En dan de prijs. Kan niet beter. Ik weet zeker dat ik heel vaak geen zin heb om te koken en dan bij Grand Café Merlot ga eten.