1. We zijn er geweest met onze familie, de kwaliteit van het vlees was erg goed (en meer dan voldoende qua hoeveelheid), de prijzen zijn op eetcafe-niveau, dus prima in orde. Echter, de salades.........bijgevoegd op het bord en in een erg klein schaaltje (te delen met 6 man!) waren van in en in triest niveau, absoluut niet vers, had veel weg van BEDORVEN, alsof men dit dagen van te voren voorbereid heeft! Daarnaast: portie friet, warme groente en sausjes zijn ook van een te kleine hoeveelheid, hier probeert men duidelijk op te bezuinigen, foute boel. De service is vriendelijk maar kent wel de nodige stunteligheden, lange wachttijden en gestresstheid, aangezien goed horecapersoneel haast onvindbaar is zullen we hen dat maar vergeven, op veel plaatsen is het nog veel erger. Alleen: keukenpersoneel in weinig repri look door het restaurant laten rennen kan echt niet, geen gezicht. Zou je hier al voor kiezen, zorg dan dat zij in fatsoenlijke en propere keukenkleding gekleed zijn, incl. hoofddeksel.

Bistro Schell laat het op een paar storende punten afweten, maar indien men deze makkelijk op te pakken zaken goed aanpakt, kan het een toptent worden.