1. De lokatie is geweldig! Daar heb ik niets op aan te merken! Heb hier geregeld gegeten maar het eten smaakt er echt niet lekker meer. Het eten daarentegen is meer kwantiteit dan kwaliteit!
    Voorgerecht salade "Madeleine" is niet meer wat het geweest is, pijnboompitten zijn vervangen door 4 stroken spek, met een nietszeggend flauw sausje!
    Hoofdgerecht varkenshaas was ook flauwtjes, de friet was niet zo geweldig en ik vond het schaaltje rauwkost waar de saus onder dreef niet echt smakelijk eruit zien, secu niet echt representatief!
    Bediening is sloom en voor de zoveelste keer worden de kinderen als laatste bediend, wat ik uitermate betreur. Vorige keer waren ze een van de kinderen zelfs vergeten. Jammer van de lokatie, die is top! Als je hier gaat eten dan vraag je je wel af waar de gemiddelde mens tevreden mee is met zo'n slecht eten!

5,5