Op dit adres zit nu: le VIN 'x

1. Jessica

Eindelijk!

Na de laatste x wat minder enthousiast te zijn geweest, ben ik 11 juni weer bij Spoon geweest en het was weer als vanouds!

Het eten was werkelijk fantastisch van kwaliteit. Ook qua opmaak zag het er wederom perfect uit, om van te watertanden!

Het personeel is stukken sneller en vriendelijker geworden, echt een verbetering! Dus....wat mij betreft weer een 10!

Echt een aanrader dus!

Vorige recensies van Jessica

• Jessica

was altijd zeer te spreken over Spoon, maar ineens hebben ze een dagprijs aan de Teppan Ossehaas gehangen! Dacht dat vis altijd een dagprijs had, maar vlees...nog nooit gehoord? Het gerecht kost inmiddels maar liefst EUR 28,50 wat echt overdreven duur is. Verder zoals altijd het Grand Dessert met z'n tweeen besteld want is een bord vol, alleen hebben ze er ineens de helft afgehaald en een hoop fruit voor in de plaats gelegd! Er liggen nu nog maar een paar plakjes spekkoek (voorheen lag er een hele rij over het midden van het bord) en een klein puntje brownie terwijl er hier voorheen toch echt meer van lag. Is dit uit inkoopoogpunt gedaan soms omdat fruit minder duur is? Beetje jammer, maar gelukkig is de kwaliteit nog wel hetzelfde gebleven.
    Vind wel dat ze echt iets aan dit moeten doen anders gaan ze klanten verliezen!