1. Om half zeven kwamen wij binnen. Na een koude antipasti kwam na twee uur eindelijk ons hoofdgerecht. Het kalfsvlees wat rauw en de lasagne van onze dochter dochter steenkoud van binnen. Levensgevaarlijk! Over deze fouten waren met de chef geen misverstand. Toch wist hij te melden dat in een goed restaurant je nu eenmaal langer moest wachten en dat verder niemand klaagde. Wij kwamen hier met ons gezin regelmatig. Dit was zeker de laatste keer.

1. Hallo Caroline,

Erg jammer om achteraf te zien dat jullie avond niet goed verlopen is. Hierboven hebben wij een reactie geplaatst. Het is niet zo dat wij er ons niet van aan hebben getrokken. Wij hebben ons meerdere malen verontschuldigd, u een ander gerecht, en u drankjes van het huis aangeboden. Nogmaals, wij hadden gewild dat deze fouten niet waren voorgekomen , en dat uw avond anders was verlopen. Daarom vind ik het niet eerlijk dat u op internet een bericht plaatst waarin u laat weten dat ik als chef de fouten heb ontkend.

2. Goed lezen svp. Ik schrijf immers dat er geen misverstand met u was. Toch vond u het nodig om te melden dat in een goed restaurant je lang moest wachten en dat verder niemand klaagde. Met twee jonge kinderen aan tafel zaten wij na twee uur wachten niet te wachten drankjes van het huis. Het voorstel om het kalfsvlees dat bedekt met saus wordt geserveerd nog even op te warmen was helemaal absurd. Overigens kwamen de bijgerechten en de lasagne van mijn dochter pas nadat mijn man reeds lang klaar was met eten. Dat wij alsnog ruim de helft hebben betaald is meer dan eerlijk te noemen!