1. Ben hier voor de tweede keer gaan eten. De eerste keer waren we voor mijn vaders verjaardag. Het restaurant had een gezellige uitstraling en warm interieur. We zijn voor de hete platen gegaan en hebben het specialiteit van het huis: vijf hemelse smaken besteld. Dit was zeer goed bevallen door de pikante zoetzure smaak en rook verrukkelij op een hete plaat. De behulpzame bazin (denk ik) had ons helpen kiezen.
    Voor mijn tweede keer ben ik wat gaan afhalen. Het eten smaakte wederom goed en lekker vers. We hadden de Chinese groenten met garnalen genomen. En de portie die we kregen was ruim voldoende. Zeker weten dat ik vaker hier terug kom!

Vorige recensies van Tessa

• Goede bediening en lekker eten. De saté was overigens goed. Chinese satésaus lijkt niet op Hollandse satésaus wat superdik is. Deze Chinees is een aanrader!