Op dit adres zit nu: Tafel aan de Gracht

1. Vrijdag 11 oktober hebben we ons feest gevierd bij Tapas restaurant Amor en we kunnen met een gerust hart zeggen dat iedereen een onvergetelijke avond heeft gehad en vol lof was over het eten, de sfeer en de locatie. De ligging is ook zeer mooi restaurant Amor bevindt zich in een romantische grachtenkelder uit de 14e eeuw! Wat een heerlijk sfeertje! Ik vond dit zo'n geweldige ervaring. De sfeer is gewoon echt top! De service is zeer goed heel intelligent en aardige mensen. Dit is een zeer goede aanrader als je zin hebt in een gezellig avondje uit eten met familie, vrienden en kennissen. De tapas waren niet alleen heerlijk, ze zagen er ook top uit! Als starter kregen wij een mandjes brood met aioli en tapenades een goed glas huiswijn. De menukaart is overzichtelijk en erg gevarieerd. De menukaart is overzichtelijk en verbeterd met allemaal mooie nieuwe tapas. Zoals bijvoorbeeld de Gamba's piri piri ze waren verrukkelijk. Ik bestelde een heerlijk glaasje prosecco en mijn vriend nam een perfecte Mojito met verse munt en limoensap. We begonnen met tapas zoals een spies van visfilet en gamba's, en een carppacio van zalm en manchegokaas met een heerlijke dressing en pijnboompitjes. Daarna bestelde we een aantal zeer smaakvolle gerechten zoals gegrilde aubergines gevuld met paddenstoelen ragout en een gegrilde entrecote met een zachte romescosaus. Ook het tapas menu zag er goed uit. Als afsluiter crème brulee met likor 43 genomen, waarna we met een zeer tevreden gevoel naar huis gingen. Complimenten aan de kok. Kortom: als we nog eens in Utrecht zijn, weten wij waar we gaan eten !