Op dit adres zit nu: Pizzapoint

1. Zeer gemixte resultaten met dit bezorg restaurant. Het eten is over het algemeen van goede kwaliteit op een vervelende eigenschap na. In de afgelopen 10 bestellingen is het 6 keer voorgekomen dat men niet alles op vooraad had. Dit gaat ook om bestellingen in het begin van de avond waarbij je zou verwachten dat je dan toch wel kan krijgen wat je besteld hebt. Er wordt wel een alternatief aangeboden of geld terug. Communicatie verloopt echter wat moeizaam niet alle werknemers spreken duidelijk door de telefoon waardoor je de vraag op een andere manier kunt stellen. Levertijden komen soms ook niet overeen met wat er afgesproken is via online bestellen Dit is voor mij een groot minpunt sinds een half uur verschil kan uitmaken of je wel of niet thuis bent. Over sfeer kan ik niks zeggen sinds ik online bestel. Overall raad ik dit bezorg restaurant niet aan tenzij je vroeg op de avond besteld en voorbereid bent op vroegere levering of verandering van bestel items.

5,3