Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Nieuwestad 77, 8911 CK, Leeuwarden

Op dit adres zit nu: Moseb

1. Zaterdagavond met 6 personen (waarvan 2 kinderen) voor het eerst hier gegeten. We hebben een geweldige avond gehad! De eigenaar en het personeel weten nog hoe ze hun gasten moeten ontvangen. Je wordt persoonlijk opgevangen bij de ingang en ook na afloop wordt je op vriendelijke wijze bedankt voor je bezoek. Wij kozen uit de 3 menu opties van de Oktober Actie (aanbieding), namelijk het mixed grill menu en het menu met gehakt gevuld met spinazie. Achteraf vraag ik mij af of we alles van de 1e gang van de menu's (tapas / kleine hapjes) hebben ontvangen. Hebben we die avond in ieder geval niets van gemerkt! We hebben allemaal zitten smullen van het hoofdgerecht. Alle vleessoorten van het mixed grill menu zijn perfect klaargemaakt. Lekkere sausjes en natuurlijk rijst, salade en aardappeltjes.
    Er wordt goed opgelet of je nog te drinken hebt (in ons geval fris, rode huiswijn en bier van de tap) zonder dat het opdringerig wordt. De bediening is correct en vriendelijk. Af en toe informeren ze even of alles naar wens is. Ook hier weer niet zo vaak dat het opdringerig of vervelend wordt gelukkig.
    We zaten op een prettige locatie vlakbij de bar en de keuken achterin het restaurant.
    Kortom, iedereen heeft genoten vanwege het lekkere eten, de uitstekende bediening en de prima sfeer!