Op dit adres zit nu: Holy Five

1. Met 6 personen gegeten in dit restaurant. Heerlijk terras waar wij zeer lang hebben gewacht op onze maaltijd. Wij hadden het gevoel dat onze order was vergeten en hebben dit kenbaar gemaakt. Medewerker kwam terug met het bericht dat over 5 minuten kon worden opgediend. Dit heeft nog zeker 20 minuten geduurd. Prijs - kwaliteitverhouding was zeer slecht, vooral de bijgerechten waren absoluut niet voldoende. Het menu zalm met asperges had slechts 3 asperges. Tegen meerprijs konden er extra frites en salde worden besteld. Na 1e kritiek werd groep genegeerd door personeel en dus ook geen drank geserveerd. Was netjes geweest als men in de wachttijd van 1,5 uur een drankje op kosten van restaurant had geserveerd. Kritiek ook kenbaar gemaakt bij leidinggevende die uiteindelijk de prijs van 3 consumpties in mindering heeft gebracht. Wij zullen niemand dit restaurant aanbevelen.

3,7