1. Na de verhuizing aanzienlijk minder enthousiast na een bezoek onlangs en een roti doksa (eend) ditmaal te hebben genuttigd.. (de vorige 2x roti lam+kipfilet waren immers super, een betere roti, soort surinaamse pannenkoek, echt rijkelijk voorzien van goed vlees en voldoende overheerlijke saus etcetera..) op de overigens wel veel mooiere, nette en superschone nieuwe locatie. Soort moderne eetcounter, cafetaria/broodjeshuisachtige sfeer in winkelcentrum nylan, nogal verlaten, vergane glorie.. maar het eethuisje zelf wel met plezierige uitstraling en dito service, en ondanks de afhaal en vooral enorme bezorg-drukte achter de balie en in de grote open keuken, vlot bediend en best wel rustig aan tafeltje gezeten en gegeten.
    Maar dat viel me ditmaal dus eigenlijk wel wat tegen, de roti zelf (te) droog, en de eend was niet lekker mals vlees, integendeel eerder wat taai+knorgelig (beetje goedkoop of oud misschien.. uiteraard gewoon in mootjes gehakt met botjes erop en eraan, dat hoort zo, maar ik vond mijn stukjes wel heel erg botjes-rijk jammer genoeg). Enfin, ruime portie, dat wel weer, maar met name de verhouding tussen de (te) vele, droge aardappel en de (te) weinige kouseband, maar vooral die echt super-lekkere-saus was ver te zoeken, ditmaal dus echt niet op orde. Al met al dus stukken minder laaiend enthousiast dan in m'n vorige recensie, vooral veel te droog en saus-arm, wel lekker zoetzuur en absolute pluspunt was weer die uitstekende, homemade, surinaamse sambal, verrukkelijk.. vers en echt pittig. Misschien was het wel wat al te druk met (bezorg)bestellingen, maar ik hoop natuurlijk wel dat een volgende keer weer wat lekkerder uitpakt.. desalniettemin echte surinaamse smakelijke eterij (vooralsnog voordeel vd twijfel..) en (als qualitatief weer goed..) wel erg gunstig geprijsd, nog steeds dus culinaire aanwinst voor L'den, solong..