Op dit adres zit nu: Restaurant NEO

1. Met zijn 4-en gaan eten met groupon bonnen. Leuk restaurant op prachtige locatie. Ik nam de proeverij als voorgerecht met bijbetaling.. De carpaccio, daarbij bestond uit 1 dun plakje vlees, geen pijnboompitten, maar met wat croutons, meen ik? Zonder dressing. Te weinig om te proeven. Vriend had zalm.. 3 stukjes op groene sla. Porties aan de kleine kant. Misschien omdat we met Groupon kwamen? Geen brood (eventueel met olie of boter), behalve bij de esgargots. Frites, helaas niet zelfgemaakt, dus niet zo lekker. Gerechten smakelijk bereid met heerlijke sausen, maar amper groentes. Nagerecht, ik had de chocolade lasagna, vriendin chocolade mousse. Prima, maar een beetje leuk opgemaakt, een paar (bos) vruchtjes oid, zou lekker zijn en het aanzien ten goede komen. Het streepje saus was te dun/weinig om te proeven.

Moeilijke wenteltrap naar toilet. Als ik de normale prijs had moeten betalen, dan vind ik de prijs/kwaliteit niet goed. Misschien geven ze grotere porties als je niet met Groupon komt. Dat heb ik al diverse malen meegemaakt. Bediening Ok, maar blonk niet uit. Te druk? Stress om het hoofd boven water te houden?