Op dit adres zit nu: Markant

1. We belandden bij Le Gout met een bon via Social Deal. Met de gedachte: als het niks is, dan vallen we ons ook geen grote buil. We wilden gewoon een gezellig avondje hebben, en gingen dit keer niet voor haute cuisine. En...? Omdat wij via Social Deal reserveerden, kregen we een keuzemenu. Wij gingen samen voor de escargots als voorafje, Mijn vriendin voor de ossenhaaspuntjes en ik voor de coq au vin. En...? Niets mis mee. Helemaal niets mis mee. En de bediening van Frans was vriendelijk, met af en toe een kwinkslag zonder te overdrijven. Als toetje kregen we een Franse appeltaart en een Italiaanse lekkernij waarvan ons de naam even ontschoten is, maar de smaak niet: heerlijk! Dat we daarna nog een uur hebben nagetafeld met de baas des huizes en een vriend des huizes maakte de pret alleen maar groter. Het was een knusse avond, met lekker eten zonder al te hoge pretenties. Want let wel: dit is een bistro en geen toprestaurant waar de sterren over de tafels dansen.