Op dit adres zit nu: CouCou

1. We, mijn man en ik, hebben niet zo'n goede ervaring. Zondag 6 oktober 2013 kwamen we hier voor het eerst, omdat we voor de verandering eens een ander restaurant wilde uitproberen.
    Prijs/kwaliteitsverhouding matig. Er wordt op de kaart geen onderscheid gemaakt tussen warme en koude (hoofd)gerechten. Tot onze verbazing kregen we een koud hoofdgerecht voorgeschoteld. We hadden een warm hoofdgerecht verwacht. Het had heel veel weg van een voorgerecht (carpaccio) en zag er niet smaakvol uit. De wijnen vielen ook tegen en de bediening was wel vriendelijk, maar had meer weg van vakantie- of weekendhulp. De entourage was wat bedompt.
    Voor 2 gerechten (voor- en hoofdgrecht) en een paar drankjes moesten we toch nog schandalig veel afrekenen. In het nagerecht hadden we geen zin meer. Het was een grote flop.
    We zouden dit restaurant niemand aanbevelen.