1. Ik heb vandaag met 4 personen in het kader van de aktie IENS DinerDagen in dit restaurant gegeten. Wij waren er nog nooit geweest, sterker, wij hadden er nog nooit van gehoord. Wat een teleurstellende avond is dit geworden. Direct bij binnenkomst werden wij in een donker hoekje geduwd. Wij konden zelfs niet zien, wat wij op ons bord hadden. Mijn vrouw bestelde als drankje een glas rode wijn. Géen smaak en een mus zou er zelfs nog niet genoeg aan hebben gehad. Andere gasten in het restaurant kregen wél een fatsoenlijk glas ingeschonken. Waarschijnlijk vaste klanten. Later bleek op de rekening, dat zij hiervoor 5,00 EURO in rekening hadden gebracht. Schandalig !!! Vanaf het begin hadden wij de indruk, dat wij niet welkom waren. Misschien door 't feit, dat zij aan de aktie-prijs van 25,00 EURO niets kunnen verdienen. Dan maar beknibbelen op de porties van 't door ons bestelde 3 gangen-menu. Alles was minimaal ( de groenten kon je nog niet zien ) en in de tijd tussen de diverse gangen door had je flinke boswandelingen kunnen maken. Zo lang duurde het allemaal. Als je hier niets aan kunt verdienen, doe dan niet mee aan een dergelijke aktie. Ik voelde mij de gehele avond opgelaten, omdat ik de rest van 't gezelschap had uitgenodigd voor mijn verjaardag. De bediening was stug en klant-onvriendelijk. Mijn vrouw en ik hadden net 1 dag een fantastische 15-daagse vakantie in Griekenland achter de rug, en dan ga je direct vergelijken. Want daar wordt je in de restaurants wél als gast en mens behandeld. Voor ons nooit meer Herberg Stadt Stevenswaert. Ik ben in mijn leven in heel wat restaurants over de gehele wereld geweest, maar een dergelijke slechte ervaring heb ik nog nooit gehad. Dit restaurant zal ik nooit en te nimmer aan iemand anders aanbevelen.

1,8