1. Gisteren hier via Vakantieveilingen gegeten. Vaak zijn het restaurants met lage rapportcijfers en ook dit restaurant heeft wisselende recensies gehad in het verleden. Des te meer een reden om de proef op de som te nemen.
    Onze conclusie: een prima knusse, intieme omgeving met vriendelijk, attent personeel die uitleg gaf over wat er op tafel verscheen. De kwaliteit van het eten staat in verhouding met de prijs, het is geen topkwaliteit maar het is ook zeker niet slecht.
    Waar in sommige recensies nog word genoemd dat 'Vakantieveiling-klanten' als minderwaardig wordt beschouwd en dat het menu er 'doorgejaagd' wordt, hebben wij dat zeker niet zo ervaren. In een normaal tempo en met de nodige aandacht van het personeel hebben wij een prima avond gehad.
    Dit keer waren wij er buiten het toeristenseizoen, wij zullen de volgende keer tijdens het toeristenseizoen wederom de proef op de som nemen. Ben benieuwd hoe dan de ervaring is.